|
Analýza a návrh optimalizace elektronického obchodu
Bureš, Petr ; Hudák, Michal (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu a optimalizaci internetového obchodu. Jejím hlavním cílem je navrhnout optimalizace z pohledu online marketingu, informační architektury, webové analytiky a dalších slabých stránek, které jsou výstupem analýzy. Zvolená problematika je řešena pomocí několika nástrojů a metod. V práci je provedena vybraná data miningová metoda analýzy nákupního košíku, která je aplikována do reálného provozu internetového obchodu. Přínosy jednotlivých návrhů jsou na závěr ekonomicky zhodnoceny.
|
| |
| |
|
Marketingová komunikace podniku
Janča, Tomáš ; Kuncová, Gabriela (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací internetového obchodu StarkGlass.cz. Jedná se o internetový obchod, sloužící pro prodej produktů značky StarkGlass. Jelikož jsem spoluzakladatel tohoto internetového obchodu, tak se komunikační strategie opírá o zkušenosti způsobení při vytváření originální marketingové strategie a o marketingový výzkum.
|
|
Realizace internetového obchodu
Zháněl, Jiří ; Poslušný, Marek (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou způsobu prodeje odborné literatury a navrhuje řešení, jak realizovat internetový obchod za podmínky minimálních nákladů. Zaměřuje se na propagaci nabídky využitím online nástrojů a sociálních sítí a dává návod, jak se stavět k řešení prodeje přes internet.
|
|
Dialogové rozhraní pro e-commerce
Crlík, Jan ; Dvořák, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vytvořením marketingové strategie pro nový elektronický obchod. Specifikuje vznik elektronické aplikace a popisuje jednotlivé marketingové nástroje, které vedou k efektivnějšímu prodeji produktů nabízených elektronickým obchodem.
|
| |
|
PPC reklama jako nástroj propagace pro firmu Hypergen, s.r.o.
Hanáková, Michaela
Hlavním cílem práce bylo posoudit možnosti propagace pro inzerci internetových stránek firmy Hypergen, s.r.o. a to prostřednictvím zhodnocení efektivity jednotlivých postupů v rámci systémů placené reklamy. V této práci byla posouzena efektivita navrhnutých postupů. Konkrétně se jednalo o srovnání výkonnosti typu kampaní, zda prezence značky v reklamním inzerátu má vliv na její výkonnost a srovnání cílení a jejich výkonnosti. K dosažení výsledků byla použita metoda experimentu na osmi reklamních kampaních. Na základě těchto výsledku byla v závěru navržena doporučení.
|
|
PPC reklama e-shopu Maxtechnika.cz
Mrňous, Jan
Mrňous, J. PPC reklama e-shopu Maxtechnika.cz. Brno, 2018, Bakalářská práce. Mendelova univerzita v Br-ně, Provozně ekonomická fakulta. Vedoucí práce Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D. Bakalářská práce se zabývá placenou inzercí e-shopu Maxtechnika.cz. Z analýzy výchozího období jsou zjištěny nedostatky v kampaních. Následně jsou navrhnuty kampaně nové, které mají za cíl být výkonnější a rentabilnější.
|
|
Hodnotenie efektívnosti rôznych postupov v PPC reklamách
Hurtová, Zuzana
HURTOVÁ, Z. Hodnocení efektivnosti různých postupů v PPC reklamách. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2018. Tato práce se zaobírá hodnocením efektivnosti různých postupů v placených reklamách a to především v PPC systémech Google AdWords a Sklik. Konkrétně se soustřeďuje na porovnání výkonnosti vyhledávací sítě v těchto systémech, zda má přítomnost značky inzerenta v textu reklamního inzerátu nějaký vliv a nakonec i možnostmi střídaní reklam ve vyhledávací a obsahové síti Google. Součástí práce je i porovnání možností, které nabízí tyto dva PPC systémy.
|